Even bijpraten

12 september 2012 - Kernville, California, Verenigde Staten

Hallo hier zijn we weer na een paar geweldige drukke dagen waarin we geen tijd hadden om te bloggen.9 sept. Bezochten we  Bryce canyon waar we de sunrise bekeken, waarvoor we om 4 uur ’s ochtends op pad gingen. Die zelfde dag reden we door voor 2 dagen Las Vegas wat geweldig was, maar zo’n hectische drukte  na de stilte en de natuurpracht in de Canyons. Rob ging helemaal uit zijn dak bovenin de Stratosphere waar hele enge attracties zijn en hij onbeperkt mocht genieten van al die adrenalinekicks. Ik kreeg van het foto’s nemen alleen al rubberen knieen. Twee dagen waren in Las Vegas  genoeg en we hebben eruit gehaald wat erin zat.( behalve het geld uit de casino’s… onze hoogste winst was maar 15 dollar maar we hebben een hoop lol gehad) Wat een figuren zie je daar en iedereen gokt… er gaan miljoenen dollar  in om.

Gister hebben we de langste rit gereden door the Death Valley. Wat een landschap. De rotsen varieren van puntig; enorm kleurrijk;  hoog; laag; dreigend en lijkend op gesmolten olifanten toe!! Ik kon niet stoppen met foto’s maken. We reden nog zo’n 50 miles extra om  Dantes View te zien en je waant je daar op de top van de wereld. Kort daarna stonden we op het laagste punt van de wereld;200 foot onder de zeespiegel .Het is tevens het gebied waar het het allerwarmst ter wereld kan worden57 graden . Wij mochten 40 o beleven en dan ben je heel blij met airco in de auto.Om 8 uur arriveerden we in Kernville bij Anneke, waar we 2 dagen blijven.

1. De Buurtjes:
    13 september 2012
    Wat prachtig zeg!
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Groetjes van De Buurtjes
  2. Willy huisman:
    16 september 2012
    Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt.
    Lees, dat jullie enorm genieten en wij kunnen alleen zeggen,
    Ga zo door.
    Liefs Gert en Willy